Blog > Komentarze do wpisu

NOWE RENAULT FLUENCE

Link do filmu z ekspozycji       http://www.youtube.com/watch?v=yx3-BHlavqI

Renault Fluence promuje się niestandardowo!


14 grudnia br. zadebiutował w Polsce nowy Renault Fluence. Wyjątkowy model niczym skarb wymaga wyjątkowej oprawy! Auto prezentowane jest we wnętrzu specjalnej szklanej konstrukcji wzorowanej na pancerny sejf przeznaczony wyłącznie dla niezwykle cennych, intrygujących, i przyciągających obiektów. Ekspozycja nowego Renault Fluence odzwierciedla charakter i prestiż samochodu.
Ta niestandardowa prezentacja modelu przedstawiona została przed głównym wejściem do galerii handlowej Złote Tarasy w Warszawie. Ważąca ponad 2 tony konstrukcja została wyprodukowana specjalnie na potrzeby promocji modelu Fluence i będzie eksponowana przez dwa tygodnie. W tym czasie powinno ją zobaczyć około 650 tyś osób odwiedzających to centrum handlowe.
W przedświąteczny weekend, podczas szczególnie intensywnego ruchu w Złotych Tarasach można spodziewać się kolejnych aktywności, mających na celu podkreślenie i zwrócenie dodatkowej uwagi na walory modelu, ale także wyjątkową ochronę przy sejfie.

Dla dodatkowego przyciągnięcia uwagi osób odwiedzających Złote Tarasy wykorzystano ekrany LED. Wkrótce działania reklamowe dla Renault Fluence pojawią się także w innych mediach.

Za produkcję i ekspozycję konstrukcji odpowiedzialna jest agencja Krewcy Krawcy. Koordynuje ona także kampanię viral marketingową na, portalach społecznościowych.
Pomysłodawcą i zleceniodawcą kampanii jest dom mediowy Optimum Media OMD, który także zaplanował i kupił media w całej kampanii Renault Fluence

środa, 06 stycznia 2010, klimas36

Polecane wpisy